it's never too late to have a happy childhood
Steven de Munnik
Steven de Munnik

Steven is de senior copywriter en contentspecialist van Pride. Hij vindt dat je het wiel steeds opnieuw uit moet vinden, omdat dat leuk is en omdat het onverwachte resultaten oplevert. Steven studeerde filosofie en psychologie, is oprichter van de popband Einsteinbarbie en werkte onder meer als marketing- en communicatiespecialist voor T-Mobile, Orange en Harvey Wallbanger. Hij wil graag dingen toevoegen aan de wereld die niet herhalen wat er al was en meningen bedenkt hij het liefst zelf.

Wat is belangrijk?

“Hoe ga jij de wereld veranderen? Imiteer niet, maar innoveer. Je klanten hebben de meeste verkooptactieken namelijk al eens ergens anders gezien en jij weet niet of dat een positieve ervaring was. Neem risico, kies voor het onbekende, zoek het avontuur. De mensheid heeft nooit vooruitgang geboekt door nuchter, verantwoordelijk of voorzichtig te zijn, maar juist door onvolwassen, opstandig en speels te blijven.”

Wat zegt je moeder over je?

“Steven is een dromer. Maar wel een die zijn dromen werkelijkheid maakt.”

Wat zeggen je collega’s over je?

“Steven is de allerbeste schrijver ter wereld. Ooit. Dat vermoed ik tenminste, ik heb het ze nooit hardop horen zeggen. Misschien durven ze dat niet."

Wat zeggen klanten over je?

“Dat ik ze snap en dat ik ze een stem geef waarin ze zichzelf herkennen, hoop ik. Ik ga echt de diepte in met mijn klanten. Ik wil weten wat ze beweegt en wat ze willen zeggen tegen de wereld. Ik wil dat ze meer worden wie ze zijn.”

Wie zijn je helden?

Albert Einstein, Jimi Hendrix, Elon Musk, the Beatles, Stanley Kubrick, Heidegger, Wittgenstein en Tom Robbins.

refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?