We create to liberate
Robbert Minderhoud
Robbert Minderhoud

Robbert is de oprichter en CEO van Pride. Deze tech-aficionado vindt dat je vooral dingen moet doen die je echt leuk vindt. Dat levert het beste resultaat op en je wordt er gelukkiger van. Die overtuiging wil hij ook op zijn medewerkers overbrengen. Zakelijke communicatie draait voor Robbert om het verhaal van de mensen achter de organisatie. Het gaat om het beantwoorden van de juiste vragen en het betoveren van je doelgroep. Daar moet je volgens Robbert niet al te ingewikkeld over doen, gewoon goed nadenken en slimme keuzes maken. Als Robbert niet op kantoor is, kun je hem meestal op het strand vinden, druk in de weer met vliegers, kitesurfen of zijn camera.

Wat is belangrijk?

“Effectieve marketing laat zien dat jouw idee een probleem oplost, of een vraag beantwoord die bij je doelgroep leeft. Het is het verhaal van jouw oorspronkelijke inspiratie, toen je je dienst of product bedacht. Dit verhaal is tien keer interessanter dan de discussie over de middelen die je daarvoor inzet. Waar staat je bedrijf echt voor? Wat voeg jij toe? Er is moed voor nodig om dat uit te dragen. Als je het goed weet te verkopen, consistent over alle kanalen heen, dan hark je bijna vanzelf je merkambassadeurs binnen.”

Wat zeggen je collega’s over je?

“Hij is niet altijd even makkelijk, maar hij heeft wel altijd het beste met me voor. Hij heeft een passie voor zijn vak en wil zo diep mogelijk raken met wat hij doet.”

Wat zeggen klanten over je?

“Robbert is een selfmade professional, die een unieke groep mensen om zich heen heeft weten te verzamelen. Hij is betrokken en wil winnen.”

refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?