Fun is a decision in life
Gijs Roeloffzen
Gijs Roeloffzen

Gijs is onze senior business development manager en verantwoordelijk voor het opsporen en contracteren van nieuwe opdrachtgevers. Hij is dan vaak ook het eerste wat je van ons ziet. In zijn hoofd bevindt zich een ballenbak vol gedachten en hij vertrouwt erop dat de juiste dingen op het juiste moment boven komen drijven. In een gesprek met Gijs wordt al snel duidelijk dat improvisatie een van zijn grote talenten is. Hij ziet zichzelf als een soort realtime A/B-test en is uitermate bedreven in verbanden leggen en mensen enthousiasmeren.

Wat is belangrijk?

“In het communicatievak sta je als intermediair tussen de media en bloggers aan de ene kant en je klanten aan de andere kant. Je strijdt ook voor het belang van de media, heus niet alleen voor de klant. Als de klant een goed verhaal heeft, dan ben je daarmee ook de journalist of de doelgroep van dienst. Daar geloof ik echt in. Het doorduwen van een boodschap, dat werkt niet. Inspelen op een behoefte daarentegen… Je kunt voor de quick win gaan op de korte termijn, of juist aan de lange termijn denken. Ik ga het liefst langdurige relaties aan met klanten, omdat je dan alles eruit kunt halen wat erin zit.”

Wat zegt je moeder over je?

“Gijs is bij tijden onnavolgbaar en ook iemand die altijd voor iedereen klaar staat.”

Wat zeggen je collega’s over je?

“Gijs is een loyale, vriendelijke chaoot, denk ik. Maar wel een die resultaten boekt en klanten voor zich weet te winnen."

refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?