vier

Persbericht: Wit is het nieuwe zwart: Jabra steekt Jabra STONE en Jabra STREET in nieuw jasje

Bestverkochte Jabra producten nu stijlvol uitgevoerd in wit

Breda, 8 juni 2010 – In de afgelopen jaren heeft de kleur zwart langzaam maar zeker plaats gemaakt voor de kleur wit. Wit is dan ook met recht de nieuwste trend op modegebied. En niet alleen op de catwalk kleurt het wit, ook binnen de elektronicawereld is de vraag naar stijlvolle, witgekleurde elektronica groot. Jabra, producent van innovatieve headsetoplossingen, blijft hierin niet achter en kondigt vandaag dan ook aan dat de populaire Jabra STONE en Jabra STREET nu ook in het wit beschikbaar zijn.

“Het is niet voor niks dat de bestverkopende autokleur al jaren wit is en ook bedrijven zoals Apple hebben hun imperium gebouwd rond deze vorm van eenvoud,” zegt Johan Birger, designer bij GN Netcom. “Wit staat voor rust in een wereld waarin al zoveel gebeurt. Het doet kleuren verbleken en is de nieuwste fashion statement. Door onze populairste producten in een nieuw, wit jasje te steken, komen we tegemoet aan de grote vraag naar witte elektronica en accessoires onder consumenten.”

De onderstaande producten van Jabra zijn vanaf nu zowel in wit als zwart verkrijgbaar:
• Jabra STONE headset – Sinds de introductie van de Jabra STONE heeft deze revolutionaire Bluetooth headset de wereld veroverd door de unieke combinatie van stijl, geweldige geluidsprestaties, bedieningsgemak en het compacte formaat. De witte uitvoering van de STONE heeft hetzelfde strakke ontwerp en dezelfde functies als zijn zwarte broer en onderscheidt zich – ook in het wit – van de traditionele Bluetooth® headset. De Jabra STONE bevat Noise Blackout™ Extreme technologie die ervoor zorgt dat storende achtergrondgeluiden direct worden geëlimineerd. De draadloze oplader past in de palm van je hand en is door het compacte formaat gemakkelijk overal mee naartoe te nemen. Steek de headset eenvoudig in de oplader en laadt hem op waar en wanneer je maar wilt.

• Jabra STREET (BT3030) - De witte Jabra STREET is een trendy en stijlvolle headset in de vorm van een ‘dog tag’ die vanaf elk geschikt apparaat zoals mobiele telefoons of MP3-spelers muziek afspeelt. Zodra er een inkomend gesprek binnenkomt, pauzeert de muziek en wordt het gesprek beantwoord. De Jabra STREET heeft een bereik van 10 meter, accuduur tot 7 uur voor het afspelen van muziek en tot 8 uur spreektijd. Bijkomend voordeel: de Jabra STREET past bij elke stijl; trendy en discreet of juist opvallend stoer, elke dag kun je zelf opnieuw bepalen wat bij je humeur past.

De Jabra STONE en Jabra STREET zijn verkrijgbaar in zowel zwart als in het wit bij de bekende elektronica en online winkels. Voor meer informatie over de headsetoplossingen van Jabra, klik hier

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Tjerk Mellink
gnjabra@pridepr.nl

of via de partnerportal van Jabra: http://gnnetcom.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=3523
User name: Discover
Password: Freedom

Over GN Netcom
GN Netcom is met het merk Jabra wereldwijd marktleider op het gebied van innovatieve headsetoplossingen. Met ongeveer 1100 medewerkers en verkoopkantoren over de hele wereld ontwikkelt en produceert GN Netcom een uitgebreid aanbod aan draadloze headsets voor mobiele gebruikers, en draadloze en draadgebonden headsets voor zakelijke professionals op kantoor en in Call Centers. GN Netcom´s zakelijke activiteiten omvatten ook original equipment manufacturing (OEM). GN Netcom is onderdeel van GN Store Nord A/S. Voor meer informatie kunt u terecht www.jabra.nl

Jabra