een
maand geleden

Pimm Solutions genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50

Rotterdam, 7 september - Pimm® Solutions is genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50 award 2017. De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland. Donderdag 12 oktober wordt de uiteindelijke ranking feestelijk bekendgemaakt in Utrecht.

Pimm® is marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taart en overige attenties voor zakelijk gebruik. Oprichtster Leonie Schipperus-Benjamins is naar eigen zeggen erg trots: “Deloitte’s Fast50 is een erkenning waar we jaren naar uitgekeken hebben. Door hard werk van het team hebben we hem nu dan toch eindelijk te pakken! Ik ben erg trots op mijn mensen, en heb nu al zin om dit feestje samen te gaan vieren."

Martin Wabeke, partner bij Deloitte en programmaleider van de Technology Fast 50: “We zien dit jaar veel ondernemingen die eerder aan de Rising Star-categorie hebben meegedaan en nu meedingen naar de eerste plek in de Deloitte Technology Fast 50. Wat verder opvalt aan de lijst, is dat er veel diversiteit is in proposities en verdienmodellen met een innovatief karakter. Deze Deloitte Technology Fast50-lijst toont wederom aan dat ondernemend Nederland in de technologiesector zich goed op de kaart zet en duurzaam doorgroeit.”

Over Deloitte Technology Fast 50
De Deloitte Technology Fast 50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar (2013 - 2016). Bedrijven die korter bestaan, kunnen meedoen aan het Deloitte Technology Fast 50-programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie en schaalbaarheid, in plaats van op groeicijfers. De genomineerden van de Rising Star-categorie worden op maandag 11 september bekendgemaakt. De deelnemers zijn afkomstig uit de publieke en private sector en omvatten alle technologiesegmenten.

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions is dé one stop shop waarmee je voor iedereen superefficiënt persoonlijke geschenken kunt regelen. Door je bloemen, gebak, cadeaubonnen en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten en inefficiënte processen terug te dringen. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (ook je favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

Meer informatie
Voor vragen of interviews kunt contact opnemen met Pride PR. Leonie Schipperus deelt graag haar kennis over de tail spend, werkkostenregeling of alles wat te maken heeft met total cost of ownership (TCO).

Jannemiek Starkenburg
pimm@pridepr.nl