Pimm® Solutions bij tien genomineerden voor Deloitte Rising Star Award 2016

Rotterdam, 16/09/2016 – Pimm® Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taarten en overige attenties voor zakelijk gebruik, hoort bij de snelst groeiende jonge Nederlandse techbedrijven. Door Deloitte genomineerd, dingt Pimm® Solutions samen met negen andere bedrijven, mee naar de titel Rising Star 2016 of Most Disruptive Innovator 2016. De verkiezing is onderdeel van de jaarlijks terugkerende Deloitte Technology Fast50.

De nominatie is bepaald op basis van de procentuele omzetgroei in de laatste vier jaar. Op 13 oktober maakt de jury de einduitslag bekend na een pitch van de genomineerden. Oprichtster Leonie Schipperus-Benjamins is naar eigen zeggen ‘erg trots’: “In de afgelopen vijf jaar hebben we geïnvesteerd in mensen, productontwikkeling en business development. Onze klanten geloven in onze dienst en mede dankzij hun, hebben wij onze omzet jaar na jaar zien groeien. Het is geweldig mooi dat we dit succes nu ook terug zien in deze nominatie.”

Dit jaar heeft Pimm® Solutions de 5000ste leverancier in het netwerk aangesloten voor de webshop voor zakelijke attenties. Plannen voor de toekomst zijn er ook. Zo hoopt Pimm® Solutions meer naamsbekendheid te gaan genereren onder gebruikers, en óók het buitenland lonkt.

De Deloitte Technology Fast50 selecteert bedrijven op basis van percentuele omzetgroei over de afgelopen vier jaar, maar bedrijven die korter bestaan, kunnen meedoen aan het Technology Fast50 programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie en schaalbaarheid, in plaats van op groeicijfers.

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions helpt bedrijven efficiënt inkopen met het systeem Pimm®, dat zowel stand alone functioneert als webapplicatie áls geïntegreerd in bestaande P2P systemen. Pimm® Solutions helpt organisaties kosten te besparen én hun medewerkers of relaties te verrassen met kwalitatief hoogstaande cadeaus (onder meer gebak, bloemen en cadeaubonnen). Dit doet het bedrijf met een transparante en persoonlijke aanpak, waarbij zowel lokale als centrale leveranciers worden ingebed in een centraal inkoopsysteem: Pimm®. Pimm® kan de tail end spend in één keer voor een groot deel oplossen waardoor bedrijven een flinke kostenreductie bewerkstelligen.  Minder leveranciers, minder facturen en minder declaraties, en een duidelijk zicht op de kosten voor juiste verwerking van de WKR. De e-catalogus van Pimm® is te koppelen aan nagenoeg alle ERP- en financiële systemen. Eerlijk. Efficiënt. Persoonlijk. Want iedere goede oplossing maakt de wereld een beetje beter. Ga voor meer informatie naar https://www.pimmsolutions.nl.

Meer informatie:
Voor vragen of interviews kunt u contact opnemen met Pride PR. Leonie is altijd bereid haar kennis te delen over ondernemen in het algemeen, maar zeker ook over zaken waar zij kennis van heeft zoals bijvoorbeeld de tail spend, werkkostenregeling of alles wat te maken heeft met total cost of ownership (TCO)

Jannemiek Starkenburg / Simone Pouw
pimm@pridepr.nl