RES breidt Research & Development-afdeling uit met nieuwe Global Techcentra

In nieuwe Research & Developmentcentra in Boston en Boekarest gaan de allergrootste technische talenten werken. Dat toont de vastbeslotenheid van RES om voorop te blijven lopen.

’s HERTOGENBOSCH – 18 juli 2016 RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van digitale werkplekken, breidt zijn wereldwijde organisatie uit met nieuwe Research & Developmentcentra in Boston en Boekarest. Deze nieuwe global techcentra zullen innovatie bespoedigen en een grote bijdrage leveren aan de beste digitale werkplektechnologie in de markt.

RES herdefinieert de werkplek zodat IT in staat wordt gesteld om digitale werkplekken veilig en geautomatiseerd aan te bieden. De adoptie en het gebruikersgemak worden door het centraal stellen van de gebruiker verbeterd, waardoor de werkplek veiliger en gemakkelijker in gebruik is. RES voorziet IT-afdelingen van de juiste tools om elk aspect in de levenscyclus van de gebruiker te ontwerpen, bouwen en controleren, en te voorzien van intuïtieve en contextgevoelige selfservice en beveiliging.

RES heeft met deze uitbreiding en de benoeming van Perry Smith als Senior Vice President of Engineering, de investeringen in R&D geïntensiveerd om zo aan de wensen van een snel groeiend aantal klanten in 27 landen te kunnen voldoen. Door de opening van de nieuwe faciliteiten, die vooral gefocust zijn op R&D, kan RES nog sneller en effectiever voortbouwen op zijn RES ONE-technologie en pionieren met nieuwe oplossingen. Wereldwijd heeft RES nu elf kantoren.

“We investeren continu om onze positie als marktleider te versterken. Deze internationale uitbreiding met technisch toptalent stelt ons in staat om nog sneller baanbrekende oplossingen te ontwikkelen,” zegt Al Monserrat, CEO van RES. “Het is een nieuwe mijlpaal voor RES: we onderstrepen onze toewijding aan het leveren van producten waar klanten blij van worden en bieden tegelijkertijd mooie kansen aan de technologische talenten van Boston en Boekarest.”

“Wat me opvalt sinds mijn aanstelling bij RES is de enorme focus op innovatie en kwaliteit. Ook de visie om te investeren in de uitbreiding van ons wereldwijde Engineering team om de capaciteit te vergroten en inzichten te verbreden, spreekt me zeer aan”, zegt Smith. “Na meerdere regio’s onderzocht te hebben, bleek dat Boston en Boekarest met hun grote community aan technisch talent de ideale locaties voor RES zouden zijn. Ik ben blij dat ik deze bewezen professionals bij het RES R&D-team mag verwelkomen en kijk uit naar de mooie dingen die we samen gaan doen. Voor RES én onze klanten ziet de toekomst er rooskleurig uit.”

Over RES
RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, helpt organisaties betere zakelijke resultaten te realiseren terwijl beveiligings- en compliance-risico’s worden gereduceerd en gebruikers eenvoudig toegang krijgen tot hun digitale werkomgeving. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe scenario’s met meerdere apparaten of locaties. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven wereldwijd. RES is door Gartner benoemd als ‘Cool Vendor 2015’ voor de innovatieve mogelijkheden van de RES ONE Service Store. Bezoek www.res.com voor meer informatie en volg ons op Twitter @RESsoftware.

Meer informatie (niet voor publicatie):
Letizia Luijs & Ivette van der Elst
res@pridepr.nl