vier

Persbericht: Brocade biedt beste prijs/prestatieverhouding datacenter netwerk switches

Brocade biedt beste prijs/prestatieverhouding datacenter netwerk switches

Nieuwe top-of-rack oplossing voor servervirtualisatie en datacenterconsolidatie

Amsterdam, 22 februari 2010 – Brocade kondigt vandaag de lancering aan van de Brocade FCX series van 10/100 en 1000 Mpbs met 10 Gigabit Ethernet (10GbE) uplink top-of-rack (TOR) switches. Deze nieuwe oplossingen bieden onder andere datacenter-class performance, flexibiliteit en vereenvoudigd beheer. Daarnaast levert deze krachtige nieuwe toevoeging aan het Brocade portfolio de beste prijs/prestatieverhouding om klanten te helpen hun overheadkosten te verlagen en snel te kunnen schalen in het tempo van de consolidatie.

Dough Ingraham, vice president of product management, data center products bij Brocade zegt: “Met deze nieuwe aanwinst bieden wij de breedste portfolio’s in GbE en 10GbE oplossingen. Hiermee heeft Brocade het voortouw genomen in de bevordering van de datacenter top-of-rack serverconnectiviteitsmarkt. Wij streven er voortdurend naar om de kapitale en operationele kosten van onze klanten te verlagen door netwerkoplossingen te bieden die de beste prijs/prestatieverhouding, schaalbaarheid en efficiëntie bieden.”

Het volledige persbericht (in het Engels) en linken naar videocontent en beeldmateriaal vindt u hier. Voor meer informatie over deze nieuwe oplossing of een interview met Brocade Nederland, neemt u contact op met Pride PR.

Jessica van Rijswick
(t) +31 (0)71 568 00 28
(e) brocade@pridepr.nl

Over Brocade
Brocade® (Nasdaq: BRCD) ontwikkelt buitengewone netwerkoplossingen die complexe, data-intensieve bedrijven vandaag de dag helpen om hun informatieconnectiviteit te optimaliseren en de commerciële waarde van hun data te maximaliseren. Voor meer informatie bezoekt u www.brocade.com

© 2010 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

Brocade, the B-wing symbol, BigIron, DCX, Fabric OS, FastIron, IronView, NetIron, SAN Health, ServerIron, and TurboIron are registered trademarks, and Brocade Assurance, DCFM, Extraordinary Networks, and Brocade NET Health are trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and/or in other countries. Other brands, products, or service names mentioned are or may be trademarks or service marks of their respective owners.

Brocade Communications