Werken bij Pride

Verbaas ons

Pride is altijd in beweging, omdat de markt altijd in beweging is. Daarom zijn we regelmatig op zoek naar gedreven communicatiespecialisten en enthousiaste nieuwe collega’s. Hier vind je onze openstaande vacatures en kun je meer te weten komen over onze bedrijfscultuur. Zijn er momenteel geen vacatures, maar denk je wel onmisbaar te zijn? Stuur dan een open sollicitatie waarin je laat zien wie je bent, wat je kan en waarom wij met jou in gesprek zouden moeten gaan. Verbaas ons!

Onze bedrijfscultuur

We gaan je hier niet wijsmaken dat het bij ons één groot feest is, want het is iedere dag weer keihard werken, bergen verzetten, ploeteren en zwoegen in het zweet onzes aanschijns. Maar is dat erg? Welnee, niet als marketing en communicatie je passie zijn. Niet als je aan het eind van de week trots kunt zijn op wat je samen voor elkaar hebt gekregen. Niet als je de glinstering in de ogen van je klanten ziet, wanneer zij in de media worden besproken. En niet als je samen bouwt aan een toekomst waar je allemaal deel van uitmaakt.

Wij zijn geen hiërarchische organisatie, omdat we vinden dat mensen het best tot hun recht komen wanneer ze hun eigen verantwoordelijkheid dragen. Wil je een dagje thuiswerken om je in alle rust op een communicatievoorstel te storten? Lekker doen. Heb je een goed idee? Ga ermee aan de slag. We moedigen je aan om je zelfstandig te ontwikkelen en we ondersteunen je waar dat nodig is, bijvoorbeeld met trainingen, opleidingen en coaching op de werkvloer.

We gaan je hier ook niet vertellen dat we één grote familie zijn, maar we vinden het wel belangrijk dat je in ons team past als je bij ons komt werken. We zullen dan ook goed kijken hoe het gesteld is met je gevoel voor humor, of je wel van de juiste muziek houdt, of je het verschil tussen een wolk en de cloud weet en of je gezellig genoeg bent. We zijn er voor elkaar als het even wat minder gaat en we vieren het met elkaar als er iets te vieren valt. We trekken er regelmatig op uit met zijn allen om elkaar ook buiten de kantooromgeving te leren kennen, zodat we weten wat we aan elkaar hebben.

Als organisatie is het belangrijk om je cijfers op orde te hebben, maar het is niet het allerbelangrijkste, vinden wij. Denk je dat Elon Musk ooit op Mars gaat komen als hij zich alleen maar met de cijfers bezighoudt? Denk je dat Steve Jobs ooit de smartphone had uitgevonden als zijn boekhouder leidend was geweest? Denk je dat Google zo groot zou zijn geworden als het alleen maar om winst zou gaan? Zonder inspiratie, overtuiging, passie en baanbrekende ideeën gebeurt er helemaal niets. Hoe ga jij ons helpen om anderen te helpen de wereld te veranderen?

share this post
with the world
op de hoogte blijven?

refresh this page