twee
jaren geleden
blog

Wilco Rutenfrans en Irene Martini versterken Pride

Pride verwelkomt met trots twee nieuwe communicatieprofessionals: Wilco Rutenfrans en Irene Martini. We stellen ze even aan je voor.

Betrokken en gestructureerd

Wilco is een gedreven en ervaren communicatieadviseur, die planmatig en gestructureerd werken hoog in het vaandel heeft staan. Maar niet zonder daarbij de betrokkenheid bij de klant uit het oog te verliezen. Wilco kan bogen op een jarenlange ervaring in de technologiesector en communicatie. Na de opleidingen Toegepaste Communicatiewetenschappen en Bestuurskunde aan de Universiteit Twente, werkte Wilco onder meer als Testconsultant en Testcoördinator bij IT-bedrijf Polteq en sinds 2007 als Senior pr- en communicatieadviseur bij pr-bureau Lubbers De Jong. Wilco wil bij Pride een sterkere verbinding tussen pr, contentmarketing en sales realiseren: “Bij klanten gaat het steeds meer om digitale marketing en als pr-bureau kunnen we een grote stap maken door het verspreiden van content over alle verschillende kanalen te integreren in een overkoepelende aanpak.”

Technische klanten als lifestyle-merk presenteren?

Irene, een energieke, loyale en resultaatgerichte consultant, heeft ook haar sporen verdiend in de communicatiewereld. Nadat zij haar Bachelor of Applied Science (BASc) deed bij de International Business and International Marketing opleiding aan de HES, studeerde zij International Public Policy aan de UCL University College in Londen. Vervolgens werkte zij als Projectmanager bij BT in Londen, waarna zij terugkeerde naar Nederland om aan de slag te gaan als Marketing- en Communicatiemanager bij een IT-bedrijf in Den Haag. Vanaf 2013 werkte zij als consultant voor Grayling. Zij wil de ervaring die zij hier opdeed toe gaan passen bij Pride: “Ik kom van een bureau met klanten die iets meer in de lifestyle-hoek zaten en ik wil de overwegend technische klanten van Pride wat meer als lifestyle-merk neer gaan zetten, waar dat mogelijk is.”

360 graden

De oprichter en directeur van Pride, Robbert Minderhoud, ziet de komst van Wilco en Irene als een verdere verwezenlijking van zijn ambitie om van Pride een 360-graden bureau te maken, dat klanten van een geïntegreerde aanpak op het gebied van pr en marketing kan voorzien. “Met de komst van deze veteranen hebben we specialisten op ieder deelgebied in huis, die bedreven zijn in de nieuwe digitale vormen van pr en marketing tot de traditionele analoge pr. Wij zijn hiermee klaar om klanten van dienst te zijn op een manier die past bij hun DNA, maar die ook aansluit op de verregaande digitalisering van de markt.”

 

refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?

Speak Your Mind

*