klant

Robin Mobile

Robin Mobile benadert de telecommarkt uitsluitend vanuit het perspectief van de klant. Net als naamgenoot Robin Hood accepteert Robin Mobile niet langer dat het volk benadeeld wordt en gelooft het niet dat consumenten gebaat zijn bij het afsluiten van langdurige contracten en abonnementen.

Robin Mobile is ontstaan nadat oprichter en CEO Wilfred Rottier onvrede bij consumenten voelde ten aanzien van de huidige mobiele aanbieders. Robin Mobile vindt dat het tijd is voor een revolutie op de mobiele markt waarbij huidige mobiele aanbieders niet langer profiteren van de onwetendheid van hun klanten en de kosten niet langer onnodig hooghouden.

Robin Mobile

Wat doen wij voor Robin Mobile?

Pride heeft het nieuwe merk een vliegende start gegeven met een rebelse campagne. De introductie van Robin Mobile is zeker niet onopgemerkt gebleven. Tal van nieuwsmedia, zowel online als offline, waren maar wat benieuwd naar de Robin Hood van de telecommarkt.

Ook via Facebook en Twitter kreeg Robin Mobile de nodige aandacht. Daar hoort geen ‘negen-tot-vijf’ mentaliteit bij. Service is een werkwoord, dus stond Team Robin ook na werktijd en in het weekend klaar voor vragen en opmerkingen. Naast het stukje webcare betekent dat ook alles van persberichten tot het bedenken van nieuwe posts op de sociale media, het meten van bereik en het bijsturen van effect.

Het resultaat na 1 maand campagne voeren? Google op ‘Robin Mobile’ en je ziet de artikelen, blogposts en discussies vanzelf verschijnen. Ook stond de teller van Facebook bij de lancering op zo’n 4800 likes en waren er via de website van Robin Mobile al bijna 3000 voorinschrijvingen gedaan.

refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?