Wat kunnen wij voor je doen?

Niet iedere organisatie is gebaat bij dezelfde aanpak. Daarom kijken wij altijd eerst goed waar onze klanten heen willen. Op basis van een uitgebreide data-analyse bepalen we wie de doelgroep is, waar deze zich bevindt, wat hem beweegt en waar hij naar zoekt. Vervolgens kijken we welke strategie daar het beste bij past. Samen komen we tot de middelen die we daarvoor in gaan zetten.

Dat kunnen persberichten zijn, blogs, opiniestukken, ludieke pr-stunts, maar ook video’s, social media campagnes of evenementen. Onze communicatiespecialisten kennen het medialandschap van voor tot achter en kunnen je precies vertellen hoe je je communicatiedoelen het best kunt verwezenlijken.

filters

Bij Pride kiezen we ieder jaar een goed doel waar we ons voor inzetten
Bij Pride werken we ieder jaar voor een goed doel
Wij geven pr de status die het verdient: effectief & meetbaar
Pr moet effectief & meetbaar zijn
We willen dat het een feest is om bij en met ons te werken
We willen dat het een feest is om bij en met ons te werken
Een goed verhaal is veel effectiever dan een advertentie
Een goed verhaal is effectiever dan een advertentie
Een goed verhaal is oneindig veel effectiever dan een advertentie
Een goed verhaal is veel effectiever dan een advertentie
Performance Based PR betekent voor ons dat écht duidelijk is wat PR oplevert
Perfor- mance Based PR betekent dat écht duidelijk is wat PR voor je oplevert
Wij zijn er voor ondernemers en ondernemende merken met een goed verhaal
Wij zijn er voor onder- nemers en onder- nemende merken met een goed verhaal
Klanten bij Pride weten wat pr ze moet opleveren
Klanten bij Pride weten wat pr ze moet opleveren
Een klant bij Pride is geen opdrachtgever. Het is een partner die wij samen succesvol maken
Een klant is een partner die sámen met ons succes- vol is
Mensen die bij Pride werken, willen iets veranderen aan de wereld
Mensen die bij Pride werken, willen iets veran- deren
Meten en pr een mysterie? Wij gaan dat ontrafelen!
Meten en pr een mysterie? Wij gaan dat ontrafelen!
Wij koppelen pr-doelen aan business doelen, niet andersom
Wij koppelen pr-doelen aan business doelen, niet anders- om
Om het onmogelijke te bereiken moet je het ondenkbare denken
Denk het onmogelijke en bereik het het ondenkbare
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?