Greatness is won,
not awarded
PR & communicatie

Wedstrijden

Winnen, winnen, winnen. Willen we dat uiteindelijk niet allemaal? Of het nou met een spelletje kaarten is, op het voetbalveld of met een game op een console of het internet. Mensen houden van games.

De spanning van het winnen laat je doelgroep vaak net even dat stapje extra zetten voor je merk en dat kan dan weer een effect hebben op andere fans die ook willen winnen.

Als je mensen aan je wilt binden, moet je ze boeien. En daar hoort verleiding bij. Hoewel wij bij Pride PR niet voor het weggeven om het weggeven zijn, laat een goede winactie jouw fans een stapje harder voor je lopen. In samenwerking met marketingafdelingen kijken wij naar een win-win en zorgen voor kwantitatieve en kwalitatieve exposure. Ook hier geldt: meten is weten.

Als het spel gespeeld is, moet er natuurlijk worden uitgekeerd. Ook dan is het zaak om de boel goed op orde te hebben.

Niets weg te geven? Geen enkel probleem. PR kan ook zonder. Kijk maar eens bij onze andere PR & communicatiediensten.

 

Mensen die bij Pride werken, willen iets veranderen aan de wereld
Mensen die bij Pride werken, willen iets veran- deren
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?