Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft
Sociale media

Social monitoring & webcare

In de woeste zee van het internet kan het er ruig aan toe gaan. Reputaties en financiële belangen of merkbelangen staan op het spel. Je kunt er tegenwoordig niet meer omheen. Als je niet met de online conversatie meedoet, kan het lot zomaar een loopje met je nemen, met merkschade tot gevolg.

Online reputatiemanagement kan een belangrijk middel zijn om een merk te beschermen tegen al te woelige baren of een tsunami aan klachten. Want wat doe je als iemand jouw merk op de korrel heeft genomen en het af wil branden? Hoe ga je om met fans, maar ook met teleurgestelde individuen? Soms ligt een antwoord voor de hand, maar het is niet altijd even eenvoudig om een relletje in de kiem te smoren.

Op dat soort momenten is het goed als het PR bureau aan de knoppen zit om het probleem op te lossen. Onze realtime software, gecombineerd met een spits menselijk oog, stelt ons in staat om conversaties te volgen, filteren, in perspectief te brengen en te begeleiden, zodat jij in controle bent en je publiek tevreden blijft.

Natuurlijk heb je niets aan webcare als je niet weet wat je met social media wilt bereiken. Heb je al nagedacht over een strategie

Niet actief op social media? Kijk dan vooral even bij onze diensten.

Wij koppelen pr-doelen aan business doelen, niet andersom
Wij koppelen pr-doelen aan business doelen, niet anders- om
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?