Meer bereik of meer business?
PR & communicatie

Media monitoring

Als je als PR bureau werkt vanuit businessdoelstellingen, dan is het belangrijk om het effect te meten. Meten is tenslotte weten. En meten is een wetenschappelijke kwestie.

In medialand leidt meten vaak tot discussies over de verschillende methoden die je kunt gebruiken. Wij meten niet alleen op mediawaarde of bereik, hoewel het effect meten van een campagne hier natuurlijk wel vaak begint. We beginnen met een nulmeting, zodat we een duidelijke referentie hebben. Tussentijdse evaluaties en metingen zorgen ervoor dat we koers houden of bij kunnen sturen waar nodig. Zo kun je voortdurend zien wat we voor je doen en wat het je oplevert.

Bij Pride PR zijn we uitgerust met de beste instrumenten om te monitoren waar de naam, producten of diensten van onze klanten geroemd of berispt worden. Dat doen we voor radio en televisie, kranten en tijdschriften, online media en sociale media, met de gangbare instrumenten, maar ook met door onszelf ontwikkelde methoden die in nauwe afstemming met onze klanten tot stand komen.

Wil je meer weten over meten? Neem eens contact op of lees meer over onze filosofie of diensten.

Mensen die bij Pride werken, willen iets veranderen aan de wereld
Mensen die bij Pride werken, willen iets veran- deren
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?