Wij zijn de grootste en de beste
Strategie

Bepalen kernboodschappen

Algemeenheden als 'wij zijn de grootste', of 'wij zijn de beste', zijn vaak ook kernboodschappen van de concurrent. Dus wat maakt jou anders?

Je moet weten tegen wie je het hebt en waar je over moet praten, zonder het belangrijkste te vergeten: waar is je gesprekspartner nou eigenlijk in geïnteresseerd? Als je praat over datgene waar je als organisatie écht in gelooft, dan overtuig je. De meeste journalisten zitten niet te wachten op een voorgeprogrammeerd salesverhaal. Journalisten, bloggers, maar vooral mensen, willen een verhaal horen dat inspireert en overtuigt. Een woordvoerder moet zo'n verhaal vervolgens geloofwaardig weten te vertellen.

Breng je je merkverhaal terug naar de essentie, dan beloven wij je dat je veel meer effect sorteert. Je merkverhaal is wat ons betreft het startpunt voor communicatie met partners, media en de rest van de wereld. Dus als je de grootste, de beste en de slimste bent, dan gaan wij je helpen om dat verder te ontwikkelen tot een boodschap die haarfijn uitlegt wie je nu eigenlijk écht bent. Het resultaat: een overtuigend verhaal.

Kernboodschappen bepaald? Dan wordt het tijd om met het strategisch plan aan de gang te gaan.

Meten en pr een mysterie? Wij gaan dat ontrafelen!
Meten en pr een mysterie? Wij gaan dat ontrafelen!
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?