Dit jaar wil ik veel meer vliegers verkopen!
Strategie

Bepalen business-doelstellingen

Het bepalen van je doelstellingen is de eerste en belangrijkste stap voor het starten van een campagne of het op de markt brengen van een product of dienst. De belangrijkste vraag die aan de orde komt, is wat je wil bereiken. Hoe duidelijker het doel, des te effectiever en gerichter wij bij Pride jouw verhaal uiteindelijk de wereld in kunnen sturen.

Kritisch zijn is daarbij erg belangrijk. Begrijpen wij je business goed genoeg? Als je organisatie bijvoorbeeld meer vliegers wil verkopen, dan is het goed om te weten waarom, hoe, hoeveel meer en aan wie. Wat zijn de KPI's die we eraan hangen? Meer omzet, meer winst, een hogere Google ranking of meer merkambassadeurs? Natuurlijk kijken we eerst hoeveel je er nu verkoopt en welke markt je al in beeld hebt.

En daar stoppen we niet, want wij willen insights! Maar dat doen we natuurlijk wel met respect voor haalbaarheid, budget en agenda. De uitkomsten, rapportages en aanbevelingen maken we helder inzichtelijk en ze dienen als leidraad gedurende de hele campagne.

Zijn de businessdoelstellingen geformuleerd, maar weet je als organisatie nog niet heel goed waar je voor staat, dan is het raadzaam na te denken over het bepalen van je missie, visie en kernwaarden.

 

 

Bij Pride kiezen we ieder jaar een goed doel waar we ons voor inzetten
Bij Pride werken we ieder jaar voor een goed doel
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?