A drop of ink can make a million people think
Trainingen

Blogtraining

Bedrijven worden meer en meer uitgever van hun eigen content. Deze content is handig om klanten aan je te binden en je expertise naar buiten te brengen. Als je tot een goede contentstrategie bent gekomen, dan is het tijd om naar buiten te gaan met een goed verhaal.

Medewerkers kunnen een belangrijke rol spelen als merkambassadeur van je organisatie. Het is dus van belang dat ze goed weten waar de organisatie voor staat en wat hun rol is in het naar buiten brengen van de merkwaarden. Vaak wil men wel, maar is er behoorlijk wat angst om de kennis ook daadwerkelijk op te schrijven. Natuurlijk is schrijven een vak, maar met onze blogtraining kunnen wij je medewerkers daar prima in coachen.

Bij Pride PR weten we hoe we mensen moeten enthousiasmeren om met het schrijven van blogs aan de slag te gaan. En als je organisatie ook met de pers praat, dan is een mediatraining geen gek idee.

Wil je weten voor wie we dit allemaal doen? Lees dan meer op onze klantenpagina.

 

 

Een goed verhaal is veel effectiever dan een advertentie
Een goed verhaal is effectiever dan een advertentie
refresh this page
share this post
with the world
op de hoogte blijven?